Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου

Αγγλία: Απίστευτο αντικλεπτικά στα τρόφιμα σε σούπερ μάρκετ εν μέσω επέλασης της ακρίβειας

Απίστευτο στην Αγγλία βάζουν αντικλεπτικά στα τρόφιμα σε σούπερ μάρκετ εν μέσω επέλασης της ακρίβειας

Η ακρίβεια που μαστίζει τα νοικοκυριά σε ολόκληρο τον κόσμο ανεβάζει το κόστος ζωής στα ύψη . Στην Αγγλία εν μέσω της χειρότερης κρίσης κόστους ζωής από τη δεκαετία του 1970, η οποία πυροδοτείται κυρίως από τον ανεξέλεγκτο πληθωρισμό οι υπάλληλοι στα σούπερ μάρκετ έχουν βάλει μέχρι και αντικλεπτικά σε όλα τα συσκευασμένα τρόφιμα .

https://twitter.com/Celeste_Tam42/status/1544254728175079430?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1544254728175079430%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.lykavitos.gr%2Fnews%2Fplanet%2Fagglia-antikleptika-sta-trofima-en-meso-epelasis-tis-akriveias

Ωστόσο, οι επιχειρήσεις εστίασης αναφέρουν δραματικές αυξήσεις μεταξύ 20-30% σε πολλά προϊόντα, με τις τιμές να αλλάζουν ακόμη και από εβδομάδα σε εβδομάδα. Για παράδειγμα, το κόστος του μοσχαρίσιου κιμά αυξήθηκε κατά 11% τις τελευταίες ημέρες, ενώ τα 10 κιλά πατάτες, αυξήθηκαν από τις 10,46 στις 15,50 λίρες.

Η Αγγλία αν και συγκαταλέγετε στις πιο αναπτυγμένες χώρες προκειμένου να αποτρέψουν το κοινό στα καταστήματα τροφίμων που αναγκάζεται ακόμη και να κλέψει ώστε να καταφέρει να ανταπεξέλθει στην δυσβάσταχτη καθημερινότητά του λόγω του εντεινόμενου πληθωρισμού σε συνδυασμό με τη στασιμότητα των μισθών του, βάζουν αντικλεπτικά στα τρόφιμα.

 Σύμφωνα με έρευνα της Hargreaves Lansdown, αναφέρει πως η οικονομική κρίση που πλήττει τους Βρετανούς είναι τόσο μεγάλη, που τους τελευταίους τρεις μήνες, το 41% των νοικοκυριών χρησιμοποίησε τις αποταμιεύσεις του ή δανείστηκε για να καλύψει τα έξοδά του. Και όλα αυτά με τους  εμπειρογνώμονες να  προειδοποιούν πως τα χειρότερα ίσως να μην έχουν έρθει ακόμα.

Ο ιδιοκτήτης  της Sainsbury, μιας από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ που δραστηριοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο, προειδοποιεί πως η πίεση στους προϋπολογισμούς των νοικοκυριών «θα ενταθεί μόνο κατά το υπόλοιπο του έτους».

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου σούπερ μάρκετ «Sainsbury» ο Σάιμον Ρόμπερτς δήλωσε:

«Καταλαβαίνουμε πραγματικά πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα για εκατομμύρια νοικοκυριά αυτή τη στιγμή και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να κρατήσουμε τις τιμές μας χαμηλές, ειδικά στα προϊόντα που οι πελάτες αγοράζουν πιο συχνά. Η πίεση στους προϋπολογισμούς των νοικοκυριών θα ενταθεί μόνο κατά το υπόλοιπο του έτους και προσπαθούμε να κάνουμε το σωστό για τους πελάτες και τους συναδέρφους μας. Αυτή είναι η πρώτη μας προτεραιότητα» .

Την ίδια ώρα, οι ξαφνιασμένοι Βρετανοί καταναλωτές ποστάρουν φωτογραφίες στα social media των προϊόντων με τα αντικλεπτικά συστήματα που βλέπουν στα σούπερ μάρκετ.

Φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδειχναν συσκευασίες τυριού αλλά και βουτύρου σε κατάστημα μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ, με ηλεκτρονικές ετικέτες ασφαλείας τοποθετημένες επάνω τους. Άλλα καταστήματα έχουν τοποθετήσει αντικλεπτικά συστήματα ακόμη και στο βρεφικό γάλα!

 

 

 

                                                          

 

 

 

Please follow and like us: