Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου

Νέο ολοήμερο σχολείο από Σεπτέμβριο, με ωράριο ως τις 17:30

Νέο ολοήμερο σχολείο από Σεπτέμβριο, με ωράριο ως τις 17:30

Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως στο συνέδριο για το δημογραφικό ζήτημα έκανε μια πρώτη παρουσίαση για τα βασικότερα σημεία του νέου ολοήμερου σχολείου, περνώντας την σκυτάλη από τον  Πρωθυπουργό που έκανε μια πρώτη προσέγγιση του θέματος.

Νέο ολοήμερο σχολείο από Σεπτέμβριο, με ωράριο ως τις 17:30

Το νέο ολοήμερο σχολείο, ήδη από τον προσεχή Σεπτέμβριο, προβλέπεται η επέκταση του στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά τα οποία θα λειτουργούν, πιλοτικά, έως τις 17:30 (σ.σ.: σήμερα είναι έως τις 16:00). Το σχέδιο αφορά επιλεγμένα σχολεία σε όλη την επικράτεια, δηλαδή στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την περιφέρεια, ενώ υποστήριξε ότι θα χρειαστεί να γίνουν χιλιάδες προσλήψεις για να καλυφθούν αυτές οι ανάγκες.

Για το νέο ολοήμερο σχολείο η υπουργός Παιδείας τόνισε:

«Μιλάμε για ένα ολοήμερο σχολείο στο οποίο θα είναι ελεύθερη η πρόσβαση, χωρίς κριτήρια και να τονίσω ότι η στόχευση είναι διττή. Αφενός έχει να κάνει με αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, άρα πιο ποιοτική εκπαίδευση και γι’ αυτό και το νέο πρόγραμμα σπουδών στο ολοήμερο θα είναι σημαντικά ενισχυμένο με πολύ πιο δημιουργικές δράσεις, με έμφαση στα εικαστικά, τέχνες, στη μουσική, σε δράσεις που αρέσουν στα παιδιά. Αφετέρου είναι μια επέκταση που θα συνδράμει πάρα πολύ την οικογένεια, τους εργαζόμενους γονείς, προκειμένου ακριβώς να έρθει πιο κοντά το ωράριο του σχολείου με το ωράριο των εργαζόμενων. Παράλληλα θα μπορούν να διαβάζουν για την επόμενη μέρα, δηλαδή να καλύπτεται η μελέτη στο σχολεία, παράλληλα με δημιουργικές δράσεις. Με τον τρόπο αυτό θα μένει και ποιοτικός χρόνος για την οικογένεια».

Η Νίκη Κεραμέως σχετικά με το δημογραφικό ζήτημα, αρχικά επισήμανε πως το δημογραφικό είναι μια βραδυφλεγής βόμβα. Και αυτό γιατί δεν τη βλέπουμε να πλησιάζει, όμως αν δει κανείς τα στοιχεία καταλαβαίνει το μέγεθος του προβλήματος.

                Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως για το δημογραφικό ζήτημα τόνισε:

«Για τους μαθητές μπορώ να πω, ενδεικτικά, το εξής: Τα τελευταία πέντε χρόνια υπάρχει μείωση στις εγγραφές στην Α’ Δημοτικού κατά 16,5% με 17%. Μιλάμε για ένα ορατό μέγεθος του φαινομένου και ένα φαινόμενο που έχει αίτια και φυσικά, δηλαδή την υπογεννητικότητα, αλλά και σχετίζεται με τα μεταναστευτικά ισοζύγια, που έχουν να κάνουν με το λεγόμενο brain drain και brain gain».

 

Please follow and like us: