Σάββατο, 1 Οκτωβρίου

Τα οφέλη της κανέλα στον οργανισμό μας

Τα οφέλη της κανέλα στον οργανισμό μας

Η κανέλα είναι ένα μπαχαρικό που χρησιμοποιείται ευρέως τόσο στη ζαχαροπλαστική όσο και στη μαγειρική και είναι πολύ  ευεργετική και για την υγεία μας, ενώ ταιριάζει πολύ και με τον καφέ, αλλά και με διάφορα smoothies.

Τα οφέλη της κανέλα στον οργανισμό μας

Η κανέλα προέρχεται από ένα αειθαλές δέντρο σε τροπικές περιοχές

Η κανέλα είναι ένα μπαχαρικό το οποίο προέρχεται από ένα αειθαλές δέντρο σε τροπικές περιοχές. Η καταγωγή της κρατάει από την αρχαιότητα όπου ο φιλόσοφος Θεόφραστος την ανέφερε ως «κυννάμωμον», δηλαδή γλυκό ξύλο.  Το δέντρο της κανέλας ευδοκιμεί στην Σρι Λάνκα και στη Νοτιοδυτική Ινδία.

Τα σημαντικά οφέλη της κανέλας στον οργανισμό

Σύμφωνα με διάφορες ιατρικές μελέτες, βοηθά στη ρύθμιση της γλυκόζης στο αίμα, κάτι που είναι πολύ σημαντικό όχι μόνο για όσους υποφέρουν από Διαβήτη Τύπου Β, αλλά και για όλον τον κόσμο, ειδικά όταν συνηθίζει να καταναλώνει μεγάλες ποσότητες κακών υδατανθράκων. Παράλληλα, βοηθά στη δυσπεψία, στην υπέρταση, στην βελτίωση του λιπιδαιμικού προφίλ, στους πονοκεφάλους, στις κράμπες, στους πόνους της περιόδου και του στομάχου ενώ έχει θετική επίδραση στο έλκος του στομάχου και του δωδεκαδάκτυλου. Ελέγχει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα ενώ βοηθάει στην διατήρηση της ινσουλίνης , έχει αντιοξειδωτικές ικανότητες και  αντιβακτηριδιακές και αντιμυκητιακές ιδιότητες

Τα οφέλη της κανέλα στον οργανισμό μας

Προσοχή όμως η  κανέλα που βρίσκουμε στο σουπερμάρκετ δεν είναι συνήθως η ενδεδειγμένη. Διαβάστε στην ετικέτα της συσκευασίας να αναγράφει κανέλα Κεϋλάνης, που συνήθως θα την αγοράσουμε στα μαγαζιά που πουλάνε μπαχαρικά.

Έρευνες που αποδεικνύουν τα οφέλη της

Σύμφωνα με έρευνα του Diabetes Care που πραγματοποιήθηκε σε ένα δείγμα 60 ατόμων με Διαβήτη Τύπου Β, χορηγήθηκαν συμπληρώματα κανέλας Κεϋλάνης στους μισούς. Τα αποτελέσματα των εξετάσεων του πρώτου γκρουπ, έπειτα από 40 μέρες καθημερινής πρόσληψης κανέλας κανέλας Κεϋλάνης είναι ότι μειώθηκαν τόσο τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, όσο και η χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδιά τους.

Σε μια άλλη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of American College of Nutrition, το μπαχαρικό αυτό, όχι μόνο μειώνει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, αλλά βοηθά στην καταπολέμηση του οξειδωτικού στρες, έναν από τους κύριους παράγοντες που συντελούν στην εμφάνιση Διαβήτη Τύπου Β.

Please follow and like us: